Спортивна географія
Інтелектуально-спортивні змагання для учнів 10-11 класів
Мета: викликати зацікавленість до вивчення географії; виховувати активну життєву позицію; формувати в учнях самостійність; сприяти розвитку здоров’я учнів; розвивати логічне і абстрактне мислення.
Перебіг заходу
І. Організаційний етап. Обирають дві команди у кількості 6 чоловік у кожній. Учасники готують емблеми, назви команд, девіз на географічну тему, спортивний одяг і взуття.
ІІ. Конкурсна програма
- Представлення команд (назва, девіз, емблеми) – 3 бали.
- Конкурс «Планета». Завдання: надути повітряну кульку, на ній намалювати материки, підписати материки та океани. 3 бали.
- Географічна естафета. Завдання: прибігти до карти, обвести частину світу, підписати її, прибігти назад, передати естафету. 3 бали.
- Орієнтування за азимутом. Завдання: кожен учень знаходить своє наступне завдання за допомогою компасу. 1 бал за знайдене завдання.
- Скласти географічний термін. Завдання: із набору букв скласти слово, пояснити його значення. 2 бали + 1 бал тій команді, яка швидше справиться із завданням.
- Географічний баскетбол. Завдання: учень робить три кроки, на кожен крок одне питання. 3 бали + 1 бал за попадання у кільце.
- Євро – 2015 (конкурс знавців карти Європи). Завдання: представники команд по черзі називають і показують країни і столиці Європи. Бали – на розсуд журі.
- Ти – мені, я – тобі. Завдання: представники однієї команди складають опис країни за планом, інша команда повинна відгадати, що це за країна. 3 бали.
- Математичний конкурс. Завдання: розв’язати географічну задачу. 3 бали.
8, 9 конкурси відбуваються одночасно.
- Географія казок. Завдання: установити відповідність назва казки – автор – країна. 3 бали + 1 бал за швидкість.
- Конкурс для глядачів. Завдання: дати відповіді на питання.
- Конкурс міжнародників. Завдання: потрібно набивати м’яч ногою і називати країни Азії чи Америки. Бали – на розсуд журі.
- Скласти якомога більше слів із терміну «природокористування». Бали – на розсуд журі.
- Назви пісню. Завдання: згадати пісні, які звучали протягом всієї конкурсної програми, пояснити географічний процес чи явище, про яке йшлося в піснях. Бали – на розсуд журі.
ІІІ. Підсумок змагань. Слово журі. Нагородження переможців.
№
|
Назва конкурсу
|
Максимальна кількість балів
|
Бали команди 10 класу
|
Бали команди 11 класу
|
1
|
Представлення команд
|
3
|
|
|
2
|
Конкурс «Планета»
|
3
|
|
|
3
|
Географічна естафета.
|
3
|
|
|
4
|
Орієнтування за азимутом.
|
6
|
|
|
5
|
Скласти географічний термін
|
12 (2 бали кожному учню) + 1 бал тій команді, яка швидше справиться із завданням
|
|
|
6
|
Географічний баскетбол
|
24 (4 бали кожному учню) + 1 бал тій команді, яка швидше справиться із завданням
|
|
|
7
|
Євро – 2015
|
На розсуд журі
|
|
|
8
|
Ти – мені, я – тобі.
|
3
|
|
|
9
|
Математичний конкурс
|
3
|
|
|
10
|
Географія казок
|
3+1
|
|
|
11
|
Конкурс міжнародників
|
На розсуд журі
|
|
|
12
|
Скласти якомога більше слів із терміну «природокористування».
|
На розсуд журі
|
|
|
13
|
Назви пісню
|
На розсуд журі
|
|
|
Географічна задача
Визначити, на яку відстань простягнулися гори Анди і Кордильєри з півночі на південь у градусах і кілометрах, якщо відомо, що довжина 1 градуса меридіана дорівнює 111 км.
Географічна задача
Визначити, на яку відстань простягнулися гори Анди і Кордильєри з півночі на південь у градусах і кілометрах, якщо відомо, що довжина 1 градуса меридіана дорівнює 111 км.
А г л о м е р а ц і я
М е г а п о л і с
У р б а н і з а ц і я
Н і д е р л а н д и
Ф і н л я н д і я
А н т а н а н а р і в у
Д ж а м а х і р і я
М о н а р х і я
К о н ф е д е р а ц і я
С у б у р б а н і з а ц і я
Д е м о г р а ф і я
Д е п о п у л я ц і я
ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ
ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ
|