Головна » Файли » Мої файли |
[ Викачати з сервера (11.89 Mb) ] | 28.03.2014, 14:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Форма № 1
(заповнюється організаторами)
РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА БЛАГОДІЙНОГО ПРОЕКТУ
МІЖНАРОДНИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «УКРАЇНА 3000»
СЬОМИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС БЛАГОДІЙНИХ ПРОЕКТІВ «ДОБРО ПОЧИНАЄТЬСЯ З ТЕБЕ»
1. Тематичний напрямок проекту (соціальний, екологічний, культурологічний)
2. НАЗВА ПРОЕКТУ
3. ВІДОМОСТІ ПРО НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ОРГАНІЗАЦІЮ)
4. ВІДОМОСТІ ПРО КЕРІВНИКА ПРОЕКТУ
Дата «_19___» __січня__2014 року
ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕАЛІЗАЦІЮ БЛАГОДІЙНОГО ПРОЕКТУ
МІЖНАРОДНИЙ БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «УКРАЇНА 3000»
СЬОМИЙ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС БЛАГОДІЙНИХ ПРОЕКТІВ «ДОБРО ПОЧИНАЄТЬСЯ З ТЕБЕ»
Тематичний напрямок проекту: екологічний.
І. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОЕКТ 1.1. Назва проекту “Допомога зимуючим птахам”. 1.2. Виконавці проекту (кількість та категорія). Кількість учасників проекту: 116 чоловік
1.3. Партнери та спонсори проекту (якщо є): Макаренко Віктор Миколайович – батько учня 9 класу Макаренка Ярослава 1.4. Цільова аудиторія (кому саме надається допомога) Зимуючі птахи на території села Чернеча Слобода 1.5. Географічна територія, на яку поширюється діяльність проекту. Околиці села Чернеча Слобода Буринського району Сумської області 1.6. Терміни реалізації проекту. Початок: січень 2013 року Кінець: квітень 2013 року
ІІ. ОПИС ПРОЕКТУ 2.1. Завдання проекту. Мета проекту: вивчити видове різноманіття зимуючих птахів села Чернеча Слобода і округи, вивчити спосіб життя птахів узимку, навчитися виготовляти годівнички та підкормлювати, визначати, спостерігати та облікувати зимуючих птахів. Головне наше завдання – залучити якомога більше учнів до охорони та допомоги зимуючим птахам 2.2. Стислий опис проекту. Уже давно у нас не було такої суворої зими, а тим паче весни: гинуть від морозу люди, школи, не витримують навантаження лінії електропередач, виходять з ладу комунікації, закриваються на час суворих морозів заклади освіти. А птахам як? Ох і не просто в цю пору витримати випробування морозами, нестачею харчів. Кожен, у кого серце сповнюється жалем до бідолашніх зимуючих птахів, зобов’язаний допомогти – підкормити зерном, ягодами, насінням, харчовими відходами. В січні 2013 року учнями Чернечослобідського НВК був розроблений дослідницько-практичний проект “Допомога зимуючим птахам”. Мета проекту: вивчити видове різноманіття зимуючих птахів села Чернеча Слобода і округи, вивчити спосіб життя птахів узимку, навчитися виготовляти годівнички та підкормлювати , визначати, спостерігати та облікувати зимуючих птахів. Головне наше завдання – залучити якомога більше учнів до охорони та допомоги зимуючим птахам. ІІІ. ОПИС ДІЯЛЬНОСТІ (з 1 січня 2013 року по 15 січня 2014 року) На фото синичка прилетіла до годівнички учениці 3 класу Білошапки Сніжани, зробленої зі старого сита. З 01 по 25 березня 2013 року в нашій школі була проведена операція "Годівничка". Учні разом з батьками виготовили годівнички для птахів, яким взимку важко знайти їжу під товщею снігу і в сильні морози. Учні 9-го та 10-го класів виготовили найбільше годівничок, за що і були нагороджені відзнаками та листами подяки. Учні початкових класів забезпечили підгодівлю птахів на всю зиму!
Насіння соняшникове – 3 кг Насіння гарбузове - 4 кг Зернівки пшениці - 6 кг Зернівки ячменю – 4 кг Сало свіже несолоне - 2 кг Члени гуртка «Художня обробка деревини» - учні 8, 9, 10 класів під керівництвом учителя трудового навчання Конька Миколи Івановича на заняттях гуртка та уроках підготували творчий проект на тему «Найщедріша годівничка» План творчого проекту: 1. Організаційно-підготовчий етап.
2. Конструкторський етап.
3. Технологічний етап. 3.1. Складання технологічної карти.
Над проектом працювали: Макаренко Ярослав, Білик Юлія, Курсенко Ольга 1. Організаційно - підготовчий етап: 1.1.Визначення теми проекту. Тема даного проекту називається «зимова годівничка». 1.2.Формулювання мети і завдань проекту. Вимоги до проектної моделі. Мета полягає в тому, що завдяки даному виробу прищеплюються практичні навички уміння працювати з металом та інструментом; підвищується професійна діяльність на принципах індивідуального підходу; формується явне уявлення про даний виріб.
1.3.Історико - технічна довідка про об'єкт проектування Ще з давніх часів люди потребували спілкування з природою. Адже природа дає нам здоров'я, життя, благополуччя та всі життєво необхідні якості для умов існування всіх живих організмів на землі. Вони були зацікавлені в сим, що їх оточувало навколо себе. В наслідок чого їм доводилося пристосовуватись до навколишнього середовища. Застосовували різні знаряддя праці для полегшення сільськогосподарських робіт. Приручали різних тварин, птахів, розроблювали різні проекти, вигадували все, щоб ближче впізнати, познайомитися, поспілкуватися з матінкою - природою. І одним із способів започаткували спілкування з перелітними пернатими друзями про який йдеться в робочому проекті «зимова годівничка». 1.4.Міні - маркетингові дослідження а) розробити конструктивно - технологічну документацію практичної моделі «зимова годівничка»; б) підготувати необхідні матеріали та інструменти для в) за допомогою набутих практичних навичок та вмінь 1.2.Пошук виробів аналогів та їх аналіз.
2. Конструкторський етап. 2.1.Розробка клаузули виробу. 2.2.Опис зовнішнього вигляду і конструкції проектної моделі Годівничка має дуже привабливий зовнішній вигляд. Вона виготовлена з металу. До нижньої частини жерстяної коробки на кожному з кутів, вертикально прикріплені металічні проволоки, вони з’єднані з верхньою частиною жестяної коробки. 2.3.Розробка конструкторської технологічної документації. 2.4.Підбір матеріалів, інструментів та обладнання для роботи. Для виготовлення даного виробу необхідні такі матеріали:
Щоб сконструювати годівничку необхідні такі інструменти:
3.1. Складання технологічної карти. 1.Відміряли нижню і верхню частини годівнички лінійкою; 2. Відрізали потрібні листи ножицями по металу або болгаркою; 3. Вигнули потрібну форму молотком; 4. Закріпили за допомогою застібок; 5. З’єднали нижню і верхню частини проволоками; 6. У верхній частині годівнички вирізали дірку для проволоки болгаркою.
4. Заключний етап.
Розрахунки,витрати праці: Витрати на виріб – 7 грн. 20 коп. Електроенергія – 4 грн. Враховуючи ручну працю, собівартість виробу -30 грн. 4.2.Створення реклами творчого проекту. Виготовлений виріб потрібен нам для того, щоб ми змогли взимку годувати своїх пернатих друзів.
Над проектом працювали: Дробоног Андрій Крупосій Євген Юрченко Світлана 1. Організаційно-підготовчий етап. Тема даного проекту - «Годівничка».
Завдання: визначити тему проекту; б) пошук виробів-аналогів; в)розробка конструкторської технологічної документації; г) складання технологічної карти; д) створення реклами творчого проекту; є) зробити підсумок про виконану роботу.
Визначення теми проекту: цього року зима була затяжна. В кінці березня випало багато снігу. Я і мій однокласник почали хвилюватися за наших птахів тому, що їм не було, що їсти. Ми відразу ж вирішили зробити годівничку, яка полегшить існування пернатих. 2.Конструкторський етап. 2.1. Розробка клаузули виробу.
2.2. Опис зовнішнього вигляду і конструкції проектної моделі. Годівничка має привабливий зовнішній вигляд і на мою думну зручна користуванні. Має зручні розміри і гарна на вигляд. 2.4. Підбір матеріалів, інструментів та обладнання для роботи. Для виготовлення виробу потрібно:
3. Технологічний етап. 3.1. Складання технологічної карти.
4. Заключний етап. 4.1. Економічні розрахунки.
Загальна вартість: 44. 70 грн. 4.2. Створення реклами творчого проекту.
4.3. Підсумки роботи над проектом. Годівничка для птахів виготовлена з екологічно чистих матеріалів. При необхідності її легко демонтуватийі утилізувати.
Над проектом працював: Чепурко Іван
1. Організаційно - підготовчий етап. Тема даного проекту називається «зимова годівничка». Мета полягає втому, що завдяки даному виробу прищеплюються практичні навички вміння працювати з деревиною та інструментом; підвищується професійна діяльність на принципах індивідуального підходу; формується явне уявлення про даний виріб. Завдання: а) розробити конструктивно - технологічну документацію практичної моделі «зимова годівничка»; б) підготувати необхідні матеріали та інструменти для конструювання годівнички; в) за допомогою набутих практичних навичок та вмінь самостійно з дотриманням вимог безпеки під час виконання практичних робіт зробити якісний та корисний виріб. Ще з давніх часів люди потребували спілкування з природою. Адже природа дає нам здоров'я, життя, благополуччя та всі життєво необхідні якості для умов існування всіх живих організмів на землі. Вони були зацікавлені усім, що їх оточувало навколо себе. Внаслідок чого їм доводилося пристосовуватись до навколишнього середовища. Застосовували різні знаряддя праці для полегшення сільськогосподарських робіт. Приручали різних тварин, птахів, розроблювали різні проекти, вигадували все, щоб ближче впізнати, познайомитися, поспілкуватися з матінкою - природою. І одним із способів започаткували спілкування з перелітними пернатими друзями, про який йдеться в робочому проекті «зимова годівничка». 2. Конструкторський етап. Зовнішній вигляд даної моделі є - прямокутник. До нижньої дощечки з фанери на кожному з кутів, вертикально прикріплені бруси – стійки, з'єднані з верхньою дощечкою з фанери цвяхами. У нижній частині стійок, як по довжині, так і по ширині, прикріплені рейки - борти, а до верхньої частини стійок – мотузки, за допомогою яких даний виріб прикріплюється до опори чи дерева. Для виготовлення даного виробу необхідні такі матеріали: - 2 дощечки з фанери одна розміром 15 см х 30 см., друга 18 см х 32 см.; - 4 бруси 2 см х 2 см довжиною 15 см.; - 4 рейки дві 2 см х 0,5 см довжиною 18 см., та дві 2 см х 0,5 см., довжиною 27 см.; - 32 цвяхи довжиною 2 см.; - 2 мотузки довжиною 70 см. Щоб сконструювати годівничку, потрібні такі інструменти: - лінійка, простий олівець, електролобзик, терпуг, шліфувальний папір та молоток.
3. Технологічний етап. - Визначили тему проекту; - Сформулювали мету та завдання роботи; - Зробили опис зовнішнього вигляду і конструкції проектної моделі «зимова годівничка»; - Розробили конструкторсько-технологічну документацію даного виробу; - За допомогою підібраних матеріалів та відповідних інструментів зробили модель годівнички.
4. Заключний етап. Під час конструювання годівнички були використані такі матеріали: а) лист фанери розміром 62 см. X 33 см; б) брус дерев'яний довжиною 60 см; в) дерев'яна рейка довжиною 90 см; г) 36 цвяхів довжиною 2 см; д) мотузка довжиною 140 см.
Виготовлений виріб потрібен мені для того, щоб я зміг взимку годувати своїх пернатих друзів. Якщо б мені запропонували продати виріб, то я б запросив за нього 35 грн. так як мною була використана певна кількість підручних матеріалів, столярських інструментів та особистих зусиль. Виготовлені учнями годівниці були розміщені на пришкільній території. Годівниця, виготовлена учнями 7 класу Олексенком Володимиром та Ситником Олегом, була розташована поблизу вікон дошкільної групи Чернечослобідського НВК. Найменші дітки мали змогу не лише підгодовувати птахів, а й спостерігати за ними з вікна.
Годівничку, виготовлена з пластикової пляшки учнем 7 класу Крупосієм Валентином ми розмістили на каштані перед фасадом школи. Сюди часто прилітають синички.
Види птахів, яких було помічено біля годівниць: Синиця велика Синиця блакитна Горобець хатній Горобець польовий
Догляд за годівницями учнями 2-4 класів
ІV. РЕЗУЛЬТАТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ 4.1. Основні результати реалізації проекту.
4.2. Вплив проекту на місцеву громаду. 4.3. Проблеми, що виникли під час реалізації проекту: Не всі учні школи взяли активну участь в реалізації проекту. 4.4. Перспективи розвитку проекту. Проект може стати щорічним.
Дата «19» січня 2014 року
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 2915 | Завантажень: 125 | |
Всього коментарів: 0 | |